4 неща, които можете да направите, за да увеличите класирането на уебсайта си в Google

от INSYS / 15 декември 2017 / Публикувано в Новини

Стартирането на собствен онлайн бизнес означава, че Вие сте на пътя към финансовата свобода. Можете сами да определяте вашето работно време и вече няма да се налага да докладвате на някой друг относно процеса Ви на работа. И така, нека предположим, че имате уникална идея, че сте доказали, че има търсене на този нов продукт, продавате отново и отново и имате професионално изработен сайт. И сега какво? Без трафик няма пари.

Как клиентите могат да Ви намерят и да разберат какъв е Вашият бизнес?
В тази статия ще Ви споделим 4 изпитани метода и тактики, които ще ви помогнат да увеличите класирането си в Google и на свой ред да увеличите трафика към сайта си.

 


1. Създайте стратегия за изграждане на връзка

Препратките(backlinks) са входящи хипервръзки(hyperlinks) от една уеб страница към друг уебсайт. Препратките са най-важният фактор, определящ класирането на сайта Ви, когато е търсен в Google. Започнете стратегията си за изграждане на връзки възможно най-рано, защото може да отнеме месеци, докато Google ще актуализира класирането Ви, а и по този начин ще оползотворите усилията си за изграждане на връзките.

Както и при повечето неща в живота, стремете се винаги към качество, а не към количество. Например: Връзка от много популярен уебсайт отива много по-напред в класирането, отколкото да получите стотици връзки от по-малки непознати уеб сайтове. Има много начини за изграждане на връзки, включително партньорство с популярни блогъри.

Google може да ви накаже, ако разбере, че получавате препратки по неестествен начин. Затова е най-добре да бъдете търпеливи и отдадени в работата си.


2. Увеличете скоростта на сайта си

Спомняте ли си как реагирахте последния път, когато се опитахте да посетите даден уеб сайт и той не е заредил достатъчно бързо? Подобно на повечето хора, вероятно сте затворили раздела и сте продължили. Ако времето за зареждане на сайта Ви е бавно, то няма да бъде високо в резултатите от търсенето. Да не говорим, че клиентите Ви няма да останат доволни, ако уеб сайтът Ви не зарежда за не повече от три секунди. За всяка секунда по-дълго, която изтече, вашият процент на изоставане в класацята на Google ще скочи, оставяйки недоволни клиенти и потенциални продажби на масата.

И така, какво можете да направите? Използвайте инструменти като "PageSpeed Insights" или "Pingdom", за да тествате скоростта на сайта си и да получите изчерпателен отчет, показващ къде и как можете да подобрите процесите, изискващи много време, за да увеличите скоростта на зареждане.


3. Актуализирайте сайта си по-често

Наличието на фирмен блог ще направи чудеса за постигането на тази задача. Google иска да види, че имате динамичен и активен уебсайт. Разбира се, няма да имате винаги нови продукти, които да предлагате, нито актуализации, които трябва да бъдат направени в сайта Ви. Точно тук е мястото, където идва блогът. Можете редовно да публикувате статии в него по последните теми и тенденции във вашата индустрия, което спомага за класирането в търсачката в дългосрочен план, а и едновременно с това новото съдържание дава на клиентите си основание да се върнат в сайта Ви.


4. Оптимизирайте ключови думи с "дълги опашки"

Новите уеб сайтове трудно се конкурират за водещите ключови думи, затова най-добре е да започнете, като идентифицирате ключови думи с "дълги опашки" (фраза, съдържаща три или повече думи), за които уеб сайтът Ви може по-лесно да се класира. "Google Keyword Planner" е чудесен инструмент на Google, с помощта на който можете да започнете да търсите ключови думи, подходящи за Вашият бизнес и в същото време да разберете каква е конкуренцията за всяка една от тези ключови думи. Това ще ви помогне да премахнете тези, за които не би трябвало да оптимизирате и да изберете тези, които могат да работят най-добре, за да направят трафик към Вашия уеб сайт. Трите ключови неща, които трябва да се търсят:

  • Ключови думи
  • Месечни търсения
  • Конкуренция (брой резултати от търсенето, които Google връща)

Ако прекарате няколко дни в работа да анализирате и установите най-добрите ключови думи за всеки продукт/страница на сайта Ви, не забравяйте да ги включите в съответните страници. По този начин уеб сайтът Ви ясно ще съобщи на Google това, което продавате и едновременно с това ще привлечете целеви клиенти.

Ако изпитвате затруднения, нашите експерти ще Ви помогнат да реализирате най-подходящото решение за Вашият бизнес.

  • Pin It

РАБОТЕТЕ С НАС

Ще направим всичко възможно, за да създадем следващия ни най-добър проект!