Facebook Ads - Видове аудитории

от INSYS / 20 юли 2017 / Публикувано в Новини

Facebook рекламата се превърна в една от най-предпочитаната от всеки в днешно време. Настройва се лесно и получаваме желания резултат до броени дни.

За да изберем правилната рекламата, която ще носи максимална ефективност на бизнеса, трябва да определим точната аудиторията, която ще таргетираме. За целта нека видим кои са видовете аудитории и по какво се различават.

1. Специален лист

Ако имате лист от имейли, телефони или Facebook ID на потребители, може да ги качите в рекламата. Останалата работа ще свърши Facebook. От този списък ще бъдат намери 70-80% от всички потребители и ще се приложи съответната реклама.

 

2. Спрямо тяхното потребление

Може да разграничите публиката си прямо това дали са от компютър или телефон. По този начин ще предотвратите да се показват неподходящи реклами на смартофона или съответно на компютър.

 

3. Спрямо интереси

Може да намерите аудитория спрямо дадени страници, които харесват. Задавайки този критерий ще таргетирате хора, като знаете, че вашият продукт ще привлече тяхното внимание. Facebook ще открие всички възможни потребители, които харесват подобни страници и ще проявят интерес към рекламата.

 

4. Спрямо региона

Задавате определен радиус, при който ограничавате аудитория от другите области да виждат вашата реклама. Таргетирате хората, от който град искате.

 

Facebook рекламата предлага много възможности. Ако намерите правилната аудитория, ще постигнете и значителен успех с рекламата.

  • Pin It

РАБОТЕТЕ С НАС

Ще направим всичко възможно, за да създадем следващия ни най-добър проект!