Какво включва идентичността на марката и защо е важна?

от INSYS / 19 юли 2017 / Публикувано в Новини

При всяко създаване на нова фирма трябва да се изработи лого, име и бранд. За да бъде една компания запомнена и добре продавана трябва да има собствена идентичност и уникалност на марката.

Марката е тази, която популяризира и носи печалба. Тя е тази, благодарение на която бизнесът може да разцъфти или да претърпи непоправимо поражение.

Ако искате да успеете в своето начинание, трябва да следите за две важни неща, при стартирането на ново начинание.

1. Изберете оригинално име

Името на фирмата е първата стъпка от формирането на идентичността. Трябва да бъде оригинално и кратко. Да се запомня и изговаря лесно. Вземете например някои от най-големите лидери на пазара – Nike, Puma, Chanel. Всички те са оригинални и кратки. Точно затова са имали успех и до ден днешен имат милиони последователи.

 

2. Използвайте визуални ефекти

Съзнанието на хората е на 80% свързано с картини и визуализиране на предмети. Да вземем например горните марки. Когато кажем Nike си представяте тяхното лого, нали? Търсете точно този ефект. Създайте лого, което да изниква в съзнанието на клиента веднага. Трябва да бъде уникално, семпло и същевременно запомнящо се.

Винаги разчитайте на оригинални идеи по отношение на името и логото. Ако се опитате да подражавате на определена марка, то начинанието ви ще претърпи неуспех. Бъдете уникални, за да постигнете идентичност, която продава!

  • Pin It

РАБОТЕТЕ С НАС

Ще направим всичко възможно, за да създадем следващия ни най-добър проект!