Лого дизайн

от INSYS / 20 юли 2017 / Публикувано в Новини

Логото на всяка компания цели да привлече вниманието, за да бъде запомнена марката и посланието. Често големите корпорации залагат скрити послания, които на пръв поглед няма как да видим.

Независимо дали го осъзнавате или не, но логото на една марка казва много неща. Оттук идва и проблемът за компаниите, защото ако логото е твърде сложно или не е свързано с марката, потребителите няма да разберат посланието, което е отправено към тях. Едни от най-известните компании в света са създали своето лого следвайки KISS принципа („Keep It Simple, Stupid”)– или с други думи:

каквото и да правите, нека то бъде максимално опростено и изчистено. Така е много по-лесно да се запомни, а това, което лесно се запомня трудно се забравя и съответно бързо става популярно.

Това е причината поради която команиите влагат много средства и време за създаване на перфектното лого. Много често големите корпорации залагат скрити послания в своите лого знаци, които на пръв поглед няма как да видим.Цветовете ни въздействат силно, дори променят усещането ни за тегло.

Например вдигането и разнасянето на кашони по цял ден може да е истинско мъчение. Затова, за да облекчи служителите си, един производител боядисва черните и изглеждащи тежки кашони в светлозелено.

И готово – психологически „по-леки“ кашони.

Търговец на храна започва да използва потъмни опаковки. Резултатът – в тях вече изглежда, че има „повече“ храна. Какво ви кара да кликвате в някои сайтове и да се ровите в тях, а в други не?

Каква е причината да изпитвате желание да купите от един онлайн магазин в сравнение с нежеланието си в друг? Възможно ли е отговорът на този въпрос да се крие в емоционалното послание на техните цветови палитри, които са избрали?

Проучвания показват, че правилните цветове:

  • Увеличават разпознаваемостта на бранда до 80%
  • Увеличават читателите с до 40%
  • Увеличават разбирането на посланието с до 73%
  • Могат да бъдат до 85% причина хората да решат да купят

Някои от брандовете стават толкова свързани със своите цветови гами, че ние ги разпознаваме веднага, без дори да е необходимо имената на дружествата им да се виждат.

И така, вече разбрахте за важността на цветовете за вашия бизнес!

  • Pin It

РАБОТЕТЕ С НАС

Ще направим всичко възможно, за да създадем следващия ни най-добър проект!