Топ 6 най-добри практики за дигиталната маркетингова стратегия

от INSYS / 8 декември 2017 / Публикувано в Новини

Всеки маркетинг специалист в дигиталния свят трябва да има своя маркетингова стратегия. Проблемът е, че по-голямата част от хората нямат представа откъде да започнат, опитвайки се да влязат в дигиталния свят. За да Ви помогнем, ние от INSYS събрахме 6 от най-добрите практики за Вашата дигитална маркетингова стратегия.

1. Имайте ясни цели за вашата кампания

Изграждайки вашата дигитална стратегия, трябва да имате ясни цели за вашата кампания. Ако искате да разберете успеха на вашата кампания, трябва да си зададете ясни цели. Тези цели могат да бъдат под формата на продажби, ориентири, изтегляния, изгледи на страници, коментари или почти всичко друго, за което можете да си представите. Например, ако една от вашите цели е да генерирате нови потенциални клиенти и да изградите по-добри взаимоотношения с тях, то тогава маркетингът на съдържанието е най-добрият вариант който можете да предприемете. Но ако не сте определили целите си по-рано, може да не сте осъзнали, че маркетингът на съдържанието би бил подходящ за вашата стратегия.

2. Преценяйте клиентите си

Стремете се върху това да мислите като вашите клиенти. Винаги, когато създавате реклама или част от съдържанието, помислете какво бихте искали да видите, ако се поставите на мястото на ваш клиент. Други начин, който може да Ви бъде от полза с ориентацията към клиентите е, ако редовно се интересувате от тяхното мнение относно Вашите продукти.

3. Не забравяйте, че мобилния екран е най-използван в днешно време

Публикувайте вашите съобщения там, където е вашата аудитория. Това е едно от най-важните неща на дигиталната маркетингова стратегия. В днешния дигитален свят повечето от вашите съобщения ще се виждат на мобилни устройства. Така че това е мястото, където ще искате да фокусирате вашите съобщения.Стремете се всичко да бъде достъпно за мобилни устройства. Това има основна роля за вашата дигитална стратегия.

4. Персонализирайте колкото е възможно повече

Персонализирането е нарастваща тенденция в дигиталния маркетинг. Има много нива на персонализация. Ние смятаме, че е най-добре да го направите винаги, когато е възможно. Това може да бъде толкова просто, като например персонализиране на имейли или да бъде сложно, колкото персонализиране на оферти и отстъпки. Не забравяйте, че колкото повече сте в състояние да достигнате до всеки един отделен клиент, толкова по-висок е процентът на реализациите Ви.Персонализирането трябва да играе важна роля във вашата дигитална маркетингова стратегия.

5. Насочете правилната аудитория

Вашата дигитална маркетингова стратегия няма да постигне нищо, ако не представяте съдържанието си пред подходящата аудитория. След като разберете кои са клиентите Ви, трябва да разберете къде можете да ги намерите. Дали са във Facebook, Linkedin или YouTube? Това е изключително важно. Например: Ако вашите клиенти не са в Instagram, то тогава Вие не трябва да фокусирате ресурсите си в тази област.Колкото повече знаете и разбирате клиентите си, толкова по-лесно ще Ви бъде това.

6. Измервайте всичко

Измерването ни връща към първата стъпка. Тъй като имате ясни цели на кампанията, трябва да ги измерите, за да видите дали вашата дигитална маркетингова стратегия работи. Но не се съсредоточавайте само върху измерването на целите на кампанията си. Колкото повече данни имате, толкова по-успешна ще бъде Вашата стратегия.Добрите анализи ще Ви помогнат да разберете какво работи и какво не. По този начин можете да преразгледате стратегията си и да включите районите, които липсват. Много търговци правят грешката да измерват само основните цели, като например продажбите. По този начин, след като постигнат целта си не могат да разберат какво точно ги накарало да я постигнат. Една от най-важните и най-добри дигитални маркетингови практики е да измерите всичко, което можете.

  • Pin It

РАБОТЕТЕ С НАС

Ще направим всичко възможно, за да създадем следващия ни най-добър проект!